s2

Закінчив магістратуру Національного університету «Львівська політехніка» у 2012 році за спеціальність «Маркетинг». Після закінчення вступив до Університету Нанту/Université de Nantes (Франція).

У 2014 році отримав диплом повної вищої освіти за спеціальністю Маркетинг і прогнозування (Master 2 MarketingetProspective), Нант, Франція. Реалізовував чисельні маркетингові проекти на вітчизняних та закордонних підприємствах.

Навчається в аспірантурі Національного університету «Львівська політехніка». Керівник – зав. кафедри МО, д.е.н., доцент Карий О.І.

Опубліковано близько 20 наукових праць, серед яких 6 статей у фахових виданнях. Основний напрям наукових досліджень – соціально-економічна оцінка ефективності маркетингу, зокрема в мережі Інтернет.

E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Real time web analytics, Heat map tracking