Зустріч студентів і викладачів ІНЕМ з представниками McKinsey відбулась завдяки спільним організаційним зусиллям рекрутера компанії Анастасії Пилипянко і представників кафедри менеджменту організацій.

Студенти Львівської політехніки стали цікавими в якості потенційних стажерів-інтернів для McKinsey через те, що команда ІНЕМ серед 36 учасниць потрапила до півфіналу (16-ки) всеукраїнського етапу XII Міжнародного конкурсу CFA Institute Research Challenge 2017-18 і виявилась єдиним представником Західного регіону України на цьому престижному конкурсі (докладніше див. http://lp.edu.ua/news/2018/politehnika-gidno-predstavyla-zahidnyy-region-na-xii-mizhnarodnomu-konkursi-cfa-institute)

Консультанти компанії поділилися зі студентами і викладачами ІНЕМ можливостями професійного та кар'єрного зростання в київському офісі компанії McKinsey. Хоча поняття «офіс» для McKinsey є досить умовним, оскільки одним із головних принципів компанії є робота на території клієнта максимальну кількість часу у будь-якій точці світу.

Презентація проходила у вільному режимі. Бізнес-аналітик Юрій Вільчинський і розповів про основні сфери діяльності компанії, її цінності, базові засади роботи, внутрішню структуру. Тоді як консультант Григорій Овсянников основну увагу зосередив на реальних прикладах стратегічного консалтингу, на окремих проектах , які виконувала McKinsey у світовому бізнес-просторі. Базові акценти були зроблені на специфіці роботи компанії на ринках країн СНД, де McKinsey має унікальний досвід роботи, навіть у порівнянні з її прямими конкурентами з «великої трійки» - Bain і BCG.

Безумовно, головною темою презентації була можливість стажування і працевлаштування в McKinsey. Більшість питань стосувалося переваг роботи, кар'єрного зростання всередині компанії і за її межами, процесу влаштування на роботу.

Офіційна частина презентації супроводжувалася «неформальним» спілкуванням з представниками McKinsey. Рекрутер Анастасія Пилипянко розповіла про базові вимоги і перші кроки для вступу на позицію інтерна у McKinsey. Для початку претенденти відсилають своє CV разом з motivation letter та з оцінками успішності у ВНЗ, проходять тестування через сайт компанії. Звісно, не останню роль при відборі відіграє рівень англійської, наявність закінченої вищої освіти (в окремих випадках – бакалаврату) і мінімум один рік досвіду роботи. Для відібраних кандидатів McKinsey проводить серію інтерв'ю. Для початку кандидат проходить невеликий тест для оцінки його аналітичних здібностей. Потім пропонується розв’язати бізнес-кейс, далі відбувається безпосереднє спілкування з кандидатом для виявлення вміння нестандартно мислити, ініціативності, навичок командної роботи.

Також студенти-політехніки отримали змогу уточнити у представників компанії нюанси у процесі переходу на позицію бізнес-аналітика (business analyst), дізнатися про додаткові можливості професійного зростання, зокрема додаткового навчання у провідних ВНЗ світу за профілем компанії для консультанта (associate)  - наступної кар’єрної «сходинки» після бізнес–аналітика, з перспективами стажування в інших країнах, де компанія є представлена (а це 100 офісів у 60 країнах світу), почути останні новини з життя компанії.

Презентація вийшла дуже інформативною і корисною для всіх зацікавлених. Учасники побачили можливості успішного проходження всіх етапів вступу до числа представників – консультантів компанії. У підсумку ІНЕМ-івці відчули, що заповітна мрія працювати в McKinsey може стати реальністю! 

Real time web analytics, Heat map tracking