27 березня у стінах Львівської політехніки пройшов форум з онлайн-маркетингу на якому кафедра менеджменту організацій виступила одним із організаторів. Форум мали змогу відвідати усі бажаючі – як викладачі, так і студенти. 

         Першим свій виступ почав Сергій Новіков, ознайомивши відвідувачів із основами онлайн-маркетингу та інструментами онлайн-комунікації – основними правилами та тенденціями, роботою з контентом та ключовими меседжами публікацій, контент-політикою тощо.

Наступною була не менш цікавою доповідь Сергія Гутюка про Google+ (з чого починати роботу, як залучати підписників та просувати свій продукт, важливі інструменти для роботи в Google+, який контент використовувати тощо). Окрім цього, Сергій Гутюк ознайомив із перевагами та недоліками соціальної мережі LinkedIn для власного бізнесу та кар’єри.

     Форум продовжив спікер Сергій Новіков із цікавим виступом про Facebook для бізнесу та самопіару (інструменти роботи зі сторінкою, види реклами на Facebook – як вибрати потрібну рекламу та ефективно її запустити, ключові правила таргетингу аудиторії, тип контенту та формат подачі матеріалів, моніторинг переходів, робота з додатками – плюси та мінуси, кросмаркетингові кампанії).

     З практичної точки зору організував свій виступ Орест Зуб, розглянувши ряд успішних кейсів – як збирати підписників на своїх сторінках в соціальних мережах.

Також відвідувачі мали змогу ознайомитись із такими соціальними мережами як Instagram, Pinterst та Couchsurfing (спікери розказали з чого розпочати просування, як правильно налаштувати свій профіль, платні та безкоштовні способи залучення клієнтів, як правильно та швидко знаходити потрібні контакти тощо).

По закінченню форуму відвідувачі змогли поділитись своїми враженнями про цю актуальну та цікаву зустріч у неформальній обстановці.

 

 

 

Real time web analytics, Heat map tracking